până la Valentine's day...

luni, 2 februarie 2009

Energie pentru viaţă

Clasa noastră a participat la proiectul Energie pentru viaţă, iniţiat de E.ON Energie România, în parteneriat cu ISJ şi cu Fundaţia Bethany. După ce am vorbit despre energie, despre economisire şi despre cum putem ajuta mediul şi ne putem feri de accidente am decis să participăm şi la următoarea etapă... la concursul de desene şi postere.
Ramona a făcut un desen semnificativ:

Iar Alex a făcut un poster extraordinar:

FELICITĂRI şi SUCCES!!!

8 comentarii:

  1. bravo!sunt mandra sa am asa colegi talentati.

    RăspundețiȘtergere
  2. la multi ani si multa multa sanatate lui george!!sa fii fericit!!
    HAPPY BIRTHDAY!!

    RăspundețiȘtergere
  3. Super!! Imi pare rau ca nu am putut sa fac si eu :(, dar sper ca voi mai avea ocazia:):)

    RăspundețiȘtergere
  4. Acest comentariu a fost eliminat de administratorul blogului.

    RăspundețiȘtergere
  5. warum man nicht meine Webseite sieht:

    http://www.andro14.eluhost.de/index.php

    klicken an diese Verbindung

    andro14

    Willkommen auf die seite von andrei

    RăspundețiȘtergere