până la Valentine's day...

sâmbătă, 28 februarie 2009

Ateliere de lucru

Deşi azi a fost sâmbătă, o parte dintre noi am fost la şcoală. Ne-am împărţit în două grupuri şi am pregătit surprize pentru 1 şi 8 martie. Un grup s-a ocupat de felicitări, iar al doilea de iclay şi mărţişoare. Ne-am distrat, ne-am jucat, am lucrat - cel mai important e că am fost împreună. Grupul vesel şi muncitor a fost format din: Elena, Ioana, Mihaela, Georgiana, Dana, Alex, Mihai şi diriga. Un pic prea târziu (deja strânsesem totul) a venit şi Cosmin! :-)
Week-end plăcut tuturor!

2 comentarii:

  1. pacat ca nu am putut fi acolo

    RăspundețiȘtergere
  2. Da, e o super idee de a veni sambata la scoala,numai cu conditia de a ne distra si de a nu face lectii:(. A FOST O ZI MUNCITOARE, DAR DISTRACTIVA!:):)

    RăspundețiȘtergere